Alternativ 1: E-post om MySony-produktregistrering (kun kameraprodukter):
Du kan få et års ekstra garanti ved å registrere enkelte kameraprodukter (vilkår og betingelser gjelder). Finn mer informasjon om dette emnet her.
Eksempel:
Hvis du ikke finner aktiveringskoden din, eller hvis du ikke mottatt e-postmeldingen med den, må du sjekke søppelpostmappen din. Hvis du ikke har mottatt e-posten med registreringsinformasjonen, kan du ta kontakt med oss.
Alternativ 2: Du har kjøpt et utvidet garantikort.
På baksiden av det utvidede garantikort.
Eksempel:
Merk: Følgende modeller er ikke kvalifiserte for de utvidede serviceabonnementene til Sony:
Hvis du har problemer med å aktivere koden, kan du ta kontakt med oss.
Hvis du har en fem års utvidet garanti (kun tilgjengelig i Storbritannia) som er forhåndsregistrert mellom forhandleren din og Sony, kan det likevel hende at vi må aktivere den nye TV-en din i systemet vårt. Ta kontakt med oss for å tilpasse kontrakten din og gi oss den nøyaktige kjøpsdatoen.
Denne siden er bare for følgende enheter: BRAVIA, videokameraer, Cyber-shot-produkter, kameraer med utskiftbare objektiver, løsninger for lyd til hjemmet og personlige lydløsninger.
Sjekk nettstedene våre for Xperia- og PlayStation-enheter for å få mer informasjon om disse produktene.
Gå til vår egen reparasjonsdel.